Beantwoord

Wijziging van levering?

• 17 december 2018
  • 5 reacties
  • 251 keer bekeken

Hoi Ben,

Vandaag ben ik klant geworden door met een collega van jullie te bellen, dit ging helemaal prima. Nu moet ik een afspraak maken om 0,01 eurocent te pinnen en de simkaart te ontvangen. Is het ook mogelijk om de bestelling te wijzigen zodat ik dit via iDeal kan betalen en de simkaart per post te ontvangen? Dit scheelt mij een vrije dag opnemen 🙂.

Ik ga er stiekem vanuit dat ik de bestelling dan moet annuleren en opnieuw plaatsen. Ik wil graag dat mijn abonnement pas per 1-1-19 (dit in verband met de decemberbundel van KPN:)) in gaat, heeft dit nog gevolgen voor mij in het bestelproces? Of wordt het abonnement pas actief als ik de sim kaart activeer?
icon

Beste antwoord door Romy 18 december 2018, 15:37

Hi Niek. Wat leuk dat je een bestelling geplaatst hebt bij Ben. Ik kan me voorstellen dat je hier geen dag vrij voor wilt nemen. Je kan eventueel ook het adres aanpassen naar je werk, als je dat zou willen. Maar, ik kan de bestelling ook annuleren. Wat zou je willen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Niek. Wat leuk dat je een bestelling geplaatst hebt bij Ben. Ik kan me voorstellen dat je hier geen dag vrij voor wilt nemen. Je kan eventueel ook het adres aanpassen naar je werk, als je dat zou willen. Maar, ik kan de bestelling ook annuleren. Wat zou je willen?
Hey Romy,

Bedankt voor je antwoord 🙂 Ik denk dat het dan handiger is om de bestelling te annuleren en opnieuw zelf te plaatsen. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat mijn abonnement in gaat op mijn gewenste ingangsdatum?
Reputatie 5
Badge +7
Als je hem wilt annuleren dan kun je dit doen via de e-mail die je hebt gekregen van onze koerier AMP. Voor nummerbehoud krijgen wij van jouw huidige provider de eerst mogelijke dag voor nummerbehoud door. Als deze dag voor 1 januari is dan kun je de datum zelf aanpassen via jouw persoonlijke ik ben pagina. Je klikt dan op overzetten op dag 1 annuleren en wanneer je de simkaart wilt activeren klik je op nu activeren. Dan wordt jouw telefoonnummer in 15 minuten overgezet.
Deel 1 gedaan dan 🙂 De annulering is erdoor. Ik bel morgen nog even met de nummerbehoud afdeling van KPN om te kijken wat de eerste datum is om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt.
Reputatie 3
Badge +2
Dat is prima, Niek! Als je nog ergens vragen over hebt, laat het ons dan weten 🙂

Reageer