Beantwoord

Abonnement geblokkeerd

h

oi,
ik ben al 1 week geblokkeerd
omdat er een probleempje was met mijn bankrekening
kon er geen geld worden afgeschreven en dat was 1 maand gelden maar nu is het zo ik een achterstand heb ik heb het uit eindelijk wel kunnen betalen omdat een nieuw bankrekening heb.
maar nu is het zo dat jullie het niet gezien heb denk ik dat ik mijn abonnement heb betaald van vorige maand waar door ik nu geblokkeerd ben ik heb een bewijs je dat ik het heb betaald
maar het is nu weer 1 maand verder maar jullie hebben geen geld of geschreven op mijn nieuw bankrekening want ik heb mijn gegevens wel veranderd maar er is geen geld afgeschreven wat wel verveld is omdat ik steeds geblokkeed ben

icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 16:40

Hai Miriam, ik zie dat wij elkaar eerder vandaag ook gesproken hadden via dit topic. Hierin had ik aangegeven dat je de betaalbewijzen kon mailen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl met in de e-mail het telefoonnummer waar het precies over gaat. De Community is niet bedoeld voor het delen van betaalbewijzen 🙂 Ik zal daarom dit topic sluiten en wil je vragen om eventuele verdere vragen over dit onderwerp in het al door jou aangemaakte topic te plaatsen.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hai Miriam, ik zie dat wij elkaar eerder vandaag ook gesproken hadden via dit topic. Hierin had ik aangegeven dat je de betaalbewijzen kon mailen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl met in de e-mail het telefoonnummer waar het precies over gaat. De Community is niet bedoeld voor het delen van betaalbewijzen 🙂 Ik zal daarom dit topic sluiten en wil je vragen om eventuele verdere vragen over dit onderwerp in het al door jou aangemaakte topic te plaatsen.

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen