Beantwoord

Achterstand

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 173 keer bekeken

Juni zou wel betaald zijn maar mei niet, terwijl het allemaal automatisch wordt geregeld. Als U deze betalingen nou omwiselt, is dan de achterstand niet opgelost?
icon

Beste antwoord door Romy 12 augustus 2019, 08:39

Hi @Tornadomirakel. Ik wil graag met je meekijken, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Je kunt mij hiervoor het beste jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht. Dan kijk ik meteen met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @Tornadomirakel. Ik wil graag met je meekijken, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Je kunt mij hiervoor het beste jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht. Dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer