Beantwoord

Automatische incasso lukt niet

• 6 december 2017
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Goeden dag!

Op zaterdag 25 november heb ik een sms gekregen waar in stond dat de betaling was mislukt en dat jullie het over 7 dagen opnieuw zouden proberen. Ik had toen gelijk genoeg geld op mijn rekening gezet, maar vandaag kreeg ik vandaag alsnog de sms dat het weer niet gelukt was. Dit vind ik natuurlijk heel vervelend. ook stond er in de sms dat ik geinformeert was per email, die email heb ik niet gehad. zouden jullie mij kunnen helpen?

Mvg. Bas van de Weg
icon

Beste antwoord door Rox 6 december 2017, 14:51

Oh jeetje Bas, dat schiet natuurlijk niet op! Natuurlijk kijk ik graag mee in het systeem om te zien of ik jou van meer informatie kan voorzien! Aller eerst over de emails, ik zie dat deze op 25-11 en 06-12 zijn verstuurd, heb je gecontroleerd of deze toevallig in je spam/ongewenste email terecht zijn gekomen? Gmail heeft een tijdje terug hun voorwaarde aangepast, hierdoor worden heel veel no reply adressen automatisch als spam gemarkeerd ;)

In het systeem zie ik inderdaad dat beide incassopogingen niet succesvol waren, deze zijn beide teruggeboekt. De reden dat ze betalingen zijn gestorneerd kan ik niet inzien, dat zou namelijk inbreuk op jouw privacy zijn, dit kun je het beste navragen bij de bank.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje Bas, dat schiet natuurlijk niet op! Natuurlijk kijk ik graag mee in het systeem om te zien of ik jou van meer informatie kan voorzien! Aller eerst over de emails, ik zie dat deze op 25-11 en 06-12 zijn verstuurd, heb je gecontroleerd of deze toevallig in je spam/ongewenste email terecht zijn gekomen? Gmail heeft een tijdje terug hun voorwaarde aangepast, hierdoor worden heel veel no reply adressen automatisch als spam gemarkeerd ;)

In het systeem zie ik inderdaad dat beide incassopogingen niet succesvol waren, deze zijn beide teruggeboekt. De reden dat ze betalingen zijn gestorneerd kan ik niet inzien, dat zou namelijk inbreuk op jouw privacy zijn, dit kun je het beste navragen bij de bank.
Hallo Rox.
Ik heb mijn email nog een keer nagekeken, helaas heb ik niets kunnen vinden. is het misschien mogelijk om het mailtje nog een keer te sturen?
En is er misschien een bepaald bedrag nodig om van mijn rekening af te halen?

Mvg. Bas
Reputatie 7
Badge +7
Natuurlijk kan ik de berichten nogmaals naar je sturen, Bas! Ik heb dat dan ook zojuist meteen gedaan. Of er een minimaal bedrag op jouw rekening moet staan om te kunnen incasseren durf ik je niet te vertellen, ik denk het niet. Tenzij je dit natuurlijk zelf hebt ingesteld bij de bank. Maar over het algemeen zal de automatisch incasso zo ver ik weet altijd plaats vinden als jij een positief saldo op je rekening hebt staan.

Reageer