Beantwoord

Automatische incasso lukt niet

• 24 september 2018
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Ben zegt niet te kunnen incasseren bij mijn bank. mijn bank zegt dat Ben geen incasso heeft aangeboden.
Volgens mijn factuur heb ik augustus niet betaald , heb ik wel , alleen handmatig.
Ben zelf is moeilijk te bereiken. met mijn Ben abonnement kan ik geen 0900 nrs bellen , dat wordt niet toegestaan. Waardeloos , die Ben. Ben al maanden met Ben bezig , de bank ook , Wou dat ik daar nooit een abonnement had genomen, zou het iedereen afraden! Mij bellen , om t even goed uit te zoeken doen ze niet.
icon

Beste antwoord door Wietske 25 september 2018, 12:58

Hoi watervrouw555,

ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat er verwarring is ontstaan over de automatische incasso bij ons waardoor je nu spijt hebt van jouw Ben abonnement 😞 Ik heb het een en ander voor je gekeken en zie dat er meerdere malen een verzoek is ingediend richting financiële afdeling om voor je na te gaan waarom de incasso's steeds mislukken. Hierbij zijn wij steeds tot de conclusie gekomen dat de incasso door de bank wordt geblokkeerd. Heb je wellicht eerder een abonnement bij T-Mobile gehad en is er hierbij een blokkade geplaatst op die incasso? Dat zou het namelijk kunnen verklaren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi watervrouw555,

ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat er verwarring is ontstaan over de automatische incasso bij ons waardoor je nu spijt hebt van jouw Ben abonnement 😞 Ik heb het een en ander voor je gekeken en zie dat er meerdere malen een verzoek is ingediend richting financiële afdeling om voor je na te gaan waarom de incasso's steeds mislukken. Hierbij zijn wij steeds tot de conclusie gekomen dat de incasso door de bank wordt geblokkeerd. Heb je wellicht eerder een abonnement bij T-Mobile gehad en is er hierbij een blokkade geplaatst op die incasso? Dat zou het namelijk kunnen verklaren.

Reageer