Beantwoord

Automatische incasso mislukt, geen vervolg email


Hoi,

Onder ‘mijn facturen’ zie ik dat mijn rekening voor oktober nog niet betaald is, en dat klopt. 31 oktober kreeg ik hier een mail over, dat het over 10 dagen opnieuw gebrobeerd zou worden. Het bedrag is nog niet afgeschreven (dat kon wel), maar ik heb hier geen email over gekregen. Op de veelgestelde vragen pagina van Ben staat: “Als het niet lukt om het bedrag automatisch te incasseren dan ontvang je van mij een e-mail met het verzoek het bedrag binnen 15 dagen na ontvangst van de e-mail handmatig over te maken.
Deze termijn is dus al verstreken, maar ik heb nog geen e-mail hierover gehad. Moet ik het bedrag gewoon overmaken? Moet ik incassokosten betalen?
icon

Beste antwoord door Romy 22 november 2018, 15:36

jpilon schreef:

Hoi,

Onder ‘mijn facturen’ zie ik dat mijn rekening voor oktober nog niet betaald is, en dat klopt. 31 oktober kreeg ik hier een mail over, dat het over 10 dagen opnieuw gebrobeerd zou worden. Het bedrag is nog niet afgeschreven (dat kon wel), maar ik heb hier geen email over gekregen. Op de veelgestelde vragen pagina van Ben staat: “Als het niet lukt om het bedrag automatisch te incasseren dan ontvang je van mij een e-mail met het verzoek het bedrag binnen 15 dagen na ontvangst van de e-mail handmatig over te maken.
Deze termijn is dus al verstreken, maar ik heb nog geen e-mail hierover gehad. Moet ik het bedrag gewoon overmaken? Moet ik incassokosten betalen?



Hi! Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik heb het voor je nagekeken, maar ik zie hier geen gemiste betaling terug. Kan het zijn dat het om een ander telefoonnummer gaat? Je kan me voor de zekerheid jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht. Dan kijk ik het meteen voor je na. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
jpilon schreef:

Hoi,

Onder ‘mijn facturen’ zie ik dat mijn rekening voor oktober nog niet betaald is, en dat klopt. 31 oktober kreeg ik hier een mail over, dat het over 10 dagen opnieuw gebrobeerd zou worden. Het bedrag is nog niet afgeschreven (dat kon wel), maar ik heb hier geen email over gekregen. Op de veelgestelde vragen pagina van Ben staat: “Als het niet lukt om het bedrag automatisch te incasseren dan ontvang je van mij een e-mail met het verzoek het bedrag binnen 15 dagen na ontvangst van de e-mail handmatig over te maken.
Deze termijn is dus al verstreken, maar ik heb nog geen e-mail hierover gehad. Moet ik het bedrag gewoon overmaken? Moet ik incassokosten betalen?



Hi! Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik heb het voor je nagekeken, maar ik zie hier geen gemiste betaling terug. Kan het zijn dat het om een ander telefoonnummer gaat? Je kan me voor de zekerheid jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen in een privé bericht. Dan kijk ik het meteen voor je na. 🙂

Reageer

    Ben maakt gebruik van cookies.

    Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

    Akkoord Cookie instellingen