Beantwoord

Betaling

• 5 juli 2018
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Hoi ik had een vraag dit is al de 2e dat ik dit probleempje heb want mijn facatuur word niet afgeschreven van mijn bankrekening ik zou graag willen dat dit wordt opgelost voor dat ik een boete krijg want ik namelijk wel gewoon me bundel te betalen
icon

Beste antwoord door Wietske 5 juli 2018, 16:46

Oef begrijpelijk dat je dit graag goed geregeld wil hebben Mariam! Ik heb even gekeken hoe het ervoor staat met de betalingen voor het abonnement wat gekoppeld is aan jouw Community profiel. Ik zie dat voor het telefoonnummer wat eindigt op 798 de betaling tot nu toe goed is gegaan. Mocht het om een ander telefoonnummer gaan dan wil ik je vragen om een privébericht te sturen met daarin het mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer. Je kunt hier een privéberichtje sturen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oef begrijpelijk dat je dit graag goed geregeld wil hebben Mariam! Ik heb even gekeken hoe het ervoor staat met de betalingen voor het abonnement wat gekoppeld is aan jouw Community profiel. Ik zie dat voor het telefoonnummer wat eindigt op 798 de betaling tot nu toe goed is gegaan. Mocht het om een ander telefoonnummer gaan dan wil ik je vragen om een privébericht te sturen met daarin het mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer. Je kunt hier een privéberichtje sturen.
Oh maar mijn telefoon nummer is gewoon het zelfde
Reputatie 5
Badge +12
Dan hoef je je geen zorgen te maken! Ik zie dat de eerste betaling in elk geval nu netjes is afgeschreven. Hoe heb je ontdekt dat de betalingen niet gelukt waren?
Ik ben der achtergekomen toe ik zag dat er niks van mijn bankrekening is afgeschreven ik ben nu al 2 maanden klant bij ben maar in die 2 maanden is er tot nu toe niks afgeschreven.
Reputatie 5
Badge +7
Dat is vreemd zeg, Mariam. Ik zie hier dat het gewoon betaald is. Klopt het wel dat jouw rekeningnummer op 3588 eindigd?
Ja mijn rekening nummer eindigt op 3588
Reputatie 5
Badge +7
Dan klopt dat ook. Ik zie geen openstaande facturen. De factuur van de maand juni is afgeschreven rond de 27ste van de maand juni.

Reageer