Beantwoord

Betaling niet verwerkt?

  • 23 juli 2018
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemorgen,

Krijg zojuist van jullie een mailtje dat mijn account zou worden geblokkeerd, omdat er niet betaald zou zijn. Ik heb afgelopen vrijdag de facturen voldaan onder naam van de factuurnummers.

Graag uw reactie.

Ilmer
icon

Beste antwoord door Wietske 23 juli 2018, 14:34

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt Ilmer. Het duurt tot drie werkdagen voordat jouw betaling binnen en verwerkt is. Ik ze dat we jouw betaling op dit moment nog niet ontvangen hebben.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je hier vragen over hebt Ilmer. Het duurt tot drie werkdagen voordat jouw betaling binnen en verwerkt is. Ik ze dat we jouw betaling op dit moment nog niet ontvangen hebben.

Ik begrijp dat je hier vragen over hebt Ilmer. Het duurt tot drie werkdagen voordat jouw betaling binnen en verwerkt is. Ik ze dat we jouw betaling op dit moment nog niet ontvangen hebben.

Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor jet sturen van jouw betaalbewijs. Ik zie dat je de betaling afgelopen vrijdag hebt gedaan. Dat betekent dat deze uiterlijk woensdag bij ons binnen en verwerkt hoort te zijn. Ik wil je daarom vragen om nog heel even geduld te hebben.

Reageer