Beantwoord

betaling nog niet plaatsgevonden

Hoi ik ben Ehtalerpan. Ik heb Ben sim only abonnemnt. Ik snap niet waarom ze bij niet afschrijft of moet ik zelf afschrijven? Vorige maand was mijn eerste maand en wordt bij mij nog niet afgeschrijven.
icon

Beste antwoord door Wietske 8 oktober 2018, 12:37

Ik snap dat je je zorgen maakt Ehtalerpan maar dat is gelukkig nergens voor nodig! Wij factureren achteraf en jouw abonnement is inderdaad vorige maand ingegaan. Je ontvangt dus deze maand rond 15 oktober jouw eerste factuur over de maand september en deze wordt zo rond de 23e van jouw rekening afgeschreven door middel van een automatische incasso.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ik snap dat je je zorgen maakt Ehtalerpan maar dat is gelukkig nergens voor nodig! Wij factureren achteraf en jouw abonnement is inderdaad vorige maand ingegaan. Je ontvangt dus deze maand rond 15 oktober jouw eerste factuur over de maand september en deze wordt zo rond de 23e van jouw rekening afgeschreven door middel van een automatische incasso.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen