Beantwoord

Betaling verwerken

  • 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 230 keer bekeken

Hay. Ik heb dus gister mijn openstaande faceturern betaald want jullie hebben me abbonoment dicht gegooid maar bij die betaling ben ik vergeten mijn mobiele nummer erbij te schrijven en hoelang duurt t voordat mijn abbonoment weer open gaat
dit zijn mijn gegevens van de betaling op naam van atika choufani bedrag dat ik heb overgemaakt was 107,82
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 11:48

Goed dat je de betaling inmiddels hebt overgemaakt Yusra! Ik zie dat deze nog niet bij ons binnen is. Dat kan kloppen, aangezien je aangeeft dat het betaalkenmerk (mobiele telefoonnummer) niet is toegevoegd. Ik raad je aan om een betaalbewijs te sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl onder vermelding van jouw mobiele telefoonnummer. Dan kan de financiële afdeling de betaling er voor je bij zoeken en verwerken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je de betaling inmiddels hebt overgemaakt Yusra! Ik zie dat deze nog niet bij ons binnen is. Dat kan kloppen, aangezien je aangeeft dat het betaalkenmerk (mobiele telefoonnummer) niet is toegevoegd. Ik raad je aan om een betaalbewijs te sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl onder vermelding van jouw mobiele telefoonnummer. Dan kan de financiële afdeling de betaling er voor je bij zoeken en verwerken.

Reageer