Beantwoord

Blokkade

Wat een zooitje maken jullie er van bij BEN!!! Kunnen jullie per direct de blokkade van mijn telefoon halen!!
Werken er echt alleen maar imbecielen bij jullie? En ja ik ben boos!
Onterecht plaatsen jullie bedragen op een factuur en als die niet worden betaald word je geblokkeerd???
Onderstaande mail kreeg ik vorige week:

Hallo Michiel,
Bedankt voor het sturen van het betaalbewijs.
De betaling is inmiddels goed verwerkt. De aankomende factuur van 19,03 euro en de herinneringskosten komen te vervallen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

En vandaag deze mail en nu ben ik geblokkeerd terwijl ik mijn telefoon voor werk gebruik!!!

"Je hebt het openstaande bedrag van EUR 19,03 helaas nog niet naar het rekeningnummer van Ben overgemaakt. Daarom is je abonnement geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, het versturen van sms-berichten en het gebruik van mobiel internet. "

Per direct moet nu de blokkade eraf gehaald worden en ik ga hier hoe dan ook een zaak van maken.
icon

Beste antwoord door Shanna 31 oktober 2018, 09:17

Goedemorgen Michiel, ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van deze situatie. Ik zie dat je gisterenavond contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade is verwijderd. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

3 reacties

Gaat dit nog opgelost worden? Ik kan jullie nu niet telefonisch bereiken dus dit is de enige manier. Waarschijnlijk interesseert het jullie weinig of jullie klanten niet bereikbaar zijn maar ik moet nu echt bereikbaar zijn dus heel graag snel reactie.
Hallo gaat iemand dit nog oplossen want ik ben onbereikbaar??????!!!!!!!
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Michiel, ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van deze situatie. Ik zie dat je gisterenavond contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade is verwijderd. Excuses voor het ongemak.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen