Beantwoord

buiten bundel

• 1 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste,

Vandaag ben ik geland op Lesbos (Griekenland). In de wetenschap dat ik binnen de EU gratis internet heb, heb ik na het landen mijn mobiele netwerk aangezet. Tot mijn grote schrik zie ik nu dat ik meer dan €26 (voor 10,8 Mb) buiten mijn bundel ben getreden, omdat ik in Turkije(?) zou zijn geweest. Dit is absoluut niet het geval. Zoals u wellicht begrijpt, ben ik het niet met deze kosten eens en niet bereid om hiervoor te betalen. Kunt u mij wellicht verder helpen?

Met vriendelijke groet, Dewi
icon

Beste antwoord door Romy 2 augustus 2019, 10:06

Hi @DewiB! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw simkaart zoekt altijd verbinding met de sterkste zendmast waardoor hij dus verbinding heeft gezocht met Turkije. Je kunt dit oplossen door jouw netwerk handmatig in te stellen. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @DewiB! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw simkaart zoekt altijd verbinding met de sterkste zendmast waardoor hij dus verbinding heeft gezocht met Turkije. Je kunt dit oplossen door jouw netwerk handmatig in te stellen. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer