Beantwoord

Er staat toestelkrediet op mijn factuur, ik heb geen toestel in mijn abonnement

  • 29 november 2017
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Goedendag, Op mijn factuur van oktober jl. is ten onrechte een bedrag vermeld en ingehouden van € 18,87 voor toestelkrediet. Ik heb echter geen toestel gekocht bij Ben. Ik heb alleen een Sim Only abonnement afgesloten.
Kan dit a.u.b. recht worden gezet?
Bij voorbaat dank,
Cees Duijzer
[Benweggehaald]
06[Benweggehaald]
icon

Beste antwoord door Rox 29 november 2017, 14:55

Hoi Cees! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er onterechte kosten in rekening worden gebracht. Ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. Ook heb ik jouw adres en telefoonnummer uit het topic verwijderd, dit om je privacy te waarborgen. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben het systeem in gedoken en zie dat wij van het verkooppunt waar jij je abonnement hebt aangeschaft een contract hebben doorgekregen met een mobiele telefoon. Jij betaald hier elke maand €19,50 aan af, je geeft in je bericht aan dat jij enkel een Sim Only hebt besteld. Ik raad je in dit geval aan om contact op te nemen met het verkooppunt waar jij je abonnement hebt aangeschaft zodat zij ons het juiste contract kunnen toesturen zodat dit kan worden recht getrokken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Cees! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er onterechte kosten in rekening worden gebracht. Ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. Ook heb ik jouw adres en telefoonnummer uit het topic verwijderd, dit om je privacy te waarborgen. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben het systeem in gedoken en zie dat wij van het verkooppunt waar jij je abonnement hebt aangeschaft een contract hebben doorgekregen met een mobiele telefoon. Jij betaald hier elke maand €19,50 aan af, je geeft in je bericht aan dat jij enkel een Sim Only hebt besteld. Ik raad je in dit geval aan om contact op te nemen met het verkooppunt waar jij je abonnement hebt aangeschaft zodat zij ons het juiste contract kunnen toesturen zodat dit kan worden recht getrokken.

Reageer