Beantwoord

factuue betalen

• 26 juli 2019
  • 1 reactie
  • 164 keer bekeken

Kan ik mijn factuur met een andere rekening betalen? De rekening waarop mijn abonnement werd afgeschreven is niet meer in gebruik.
Het betreft de laatste BEN factuur, want heb mijn abonnement afgesloten ivm verhuis naar buitenland.

Ik kreeg een bericht dat de factuur niet kon worden afgeschreven. En dat ze het over 10 dagen weer proberen. Maar dit rekening nummer bestaat inmiddels niet meer.

ik heb de factuur gevonden online, dus kan em zo wel betalen. Maar kan dat? Vindt BEN deze dan terug?’zodat het duidelijk is dat ie betaalt is.
icon

Beste antwoord door Romy 29 juli 2019, 08:21

Hi @ine.vantilt! Goed dat je daarnaar vraagt. Ja, dit kan. Wanneer je bij het overmaken jouw telefoonnummer vermeldt kunnen mijn collega's dit verwerken. Daarnaast adviseer ik je een betaalbewijs (screenshot betaling) met daarin de situatie omschreven te versturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @ine.vantilt! Goed dat je daarnaar vraagt. Ja, dit kan. Wanneer je bij het overmaken jouw telefoonnummer vermeldt kunnen mijn collega's dit verwerken. Daarnaast adviseer ik je een betaalbewijs (screenshot betaling) met daarin de situatie omschreven te versturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl. Succes!

Reageer