Beantwoord

Factuur 2x afgeschreven

• 1 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Hallo,
Ik heb laatst mijn rekeningnummer aangepast van mijn abonnement. Dit is wel gelukt. Alleen is er van mijn rekening op 24 september 2 keer het maandbedrag van mijn abonnement afgeschreven. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Als ik kijk naar het factuur nummer dan klopt er 1 afschrijving, de andere afschrijving heeft een heel ander factuurnummer, deze komt ook niet overheen met het factuurnummer van de vorige maand. Kan iemand mij helpen?

Groet
M Scholten
icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 11:09

Dat lijkt mij inderdaad ook niet helemaal de bedoeling! Immers, één keer is voldoende 😉. Ik kijk graag waar deze betaling vandaan komt. Zou je mij in een privéberichtje het factuurnummer en betaalkenmerk (deze start met 1.5) willen sturen? Dan kijk ik dit voor je na. Je kunt mij via het Moderate account een privébericht sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Dat lijkt mij inderdaad ook niet helemaal de bedoeling! Immers, één keer is voldoende 😉. Ik kijk graag waar deze betaling vandaan komt. Zou je mij in een privéberichtje het factuurnummer en betaalkenmerk (deze start met 1.5) willen sturen? Dan kijk ik dit voor je na. Je kunt mij via het Moderate account een privébericht sturen.

Reageer