Beantwoord

Factuur betalen

  • 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 519 keer bekeken

Hi,

Ik kreeg een mail dat mijn maandelijkse factuur niet van mijn rekening afgeschreven kan worden, echter staat er nog voldoende geld op mijn rekening en zou dit gewoon moeten kunnen. Hoe kan ik voorkomen dat dit een tweede keer niet zal lukken (ivm blokkeren van mijn nummer etc.)?

Groetjes,
Rene Tartan
icon

Beste antwoord door Romy 2 januari 2019, 15:47

Hi Rene. Goed dat je hier zo snel actie in onderneemt. Het kan zijn dat het saldo niet toereikend genoeg is geweest. Maar, jij geeft aan dat dit wel het geval was, dus dan kunnen we deze optie uitsluiten. Het kan ook zo zijn dat jouw bank de betaling om een reden heeft geblokkeerd. Misschien kun je contact leggen met hen om hier meer informatie over op te vragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Sovere. Ik kan me voorstellen dat je hier graag antwoord over wilt hebben. Kan het zijn dat je onlangs jouw rekeningnummer gewijzigd hebt?
Weer hetzelfde jullie hebben mijn rekening nr en je kunt niet afschrijven. Iedereen kan dat. Behalve Ben.
Graar antwoord
Reputatie 5
Badge +6
Hi Rene. Goed dat je hier zo snel actie in onderneemt. Het kan zijn dat het saldo niet toereikend genoeg is geweest. Maar, jij geeft aan dat dit wel het geval was, dus dan kunnen we deze optie uitsluiten. Het kan ook zo zijn dat jouw bank de betaling om een reden heeft geblokkeerd. Misschien kun je contact leggen met hen om hier meer informatie over op te vragen.

Reageer