Beantwoord

Factuur niet ontvangen

Ik heb nu al een aantal maanden mijn telefoon + abonnement bij Ben maar nog geen enkele factuur ontvangen... ik denk dat er iets van miscommunicatie is.
icon

Beste antwoord door Wietske 8 oktober 2018, 10:52

Zou natuurlijk hartstikke leuk zijn wanneer je niet hoeft te betalen voor je abonnement 😃 Ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat het klopt dat je nog geen facturen hebt ontvangen. Wij factureren namelijk achteraf en ik zie dat jouw abonnement in september is ingegaan. Dat betekent dat je deze maand jouw allereerste factuur ontvangt. Deze verschijnt zo rond 15 oktober op jouw Ik Ben pagina en wordt rond de 23e van jouw rekening afgeschreven.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Zou natuurlijk hartstikke leuk zijn wanneer je niet hoeft te betalen voor je abonnement 😃 Ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat het klopt dat je nog geen facturen hebt ontvangen. Wij factureren namelijk achteraf en ik zie dat jouw abonnement in september is ingegaan. Dat betekent dat je deze maand jouw allereerste factuur ontvangt. Deze verschijnt zo rond 15 oktober op jouw Ik Ben pagina en wordt rond de 23e van jouw rekening afgeschreven.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen