Beantwoord

Geblokkeerd vanwege openstaande factuur?

  • 12 mei 2018
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

ik kreeg twee maanden geleden een email van ben dat ik nog een openstaand bedrag had van 44,50 en dat hij binnen 8 werkdagen betaald moest worden anders zou mijn abbonoment worden geblokeerd. Vervolgens heb ik hem gelijk betaald maar toch werd mijn nummer geblokeerd?
nu 1maand verder en krijg ik een bericht dat ik 315 moet betalen omdat mn abbonoment word beeindigt?? terwijl er geen openstaand bedrag meer op stond? ik had optijd betaald en toch kan ik niet bellen of smsen
ook ben ik al 2 maanden niet bereikbaar want de blokade is nooit opgevenen?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 mei 2018, 09:26

Goedemorgen smahanefarissi, vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de blokkade! Ik heb direct voor je nagekeken hoe het komt dat je een factuur hebt ontvangen van 315,62 euro en de blokkade.

Jouw abonnement is bij ons op 12-03-2018 beëindigd vanwege een betaalachterstand. De laatste factuur heb je van ons in april gekregen. Op de factuur staan de afkoop kosten van het toestelkrediet. Deze kosten hebben wij in een keer in rekening moeten brengen vanwege de beëindiging van het abonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen smahanefarissi, vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de blokkade! Ik heb direct voor je nagekeken hoe het komt dat je een factuur hebt ontvangen van 315,62 euro en de blokkade.

Jouw abonnement is bij ons op 12-03-2018 beëindigd vanwege een betaalachterstand. De laatste factuur heb je van ons in april gekregen. Op de factuur staan de afkoop kosten van het toestelkrediet. Deze kosten hebben wij in een keer in rekening moeten brengen vanwege de beëindiging van het abonnement.
ik heb ook al een paar keer gebeld voordat hij werd geblokeerd?
wat moet ik nu doen?
want als het goed is was er na een betalingsherinnering geen factuur meer open?

mijn vraag is nu Wat moet ik doen?
Reputatie 6
Badge +8
Het abonnement is helaas beëindigd vanwege de openstaande facturen. Om deze reden is het voor ons niet meer mogelijk jouw abonnement opnieuw te heractiveren. Op dit moment staat er nog wel een factuur bij ons open met een totaalbedrag van 315,62 euro. De uiterste betaaldatum is inmiddels verstreken. Op 7 mei hebben wij jou een mail gestuurd met het verzoek het openstaande bedrag naar ons over te maken. Blijft de betaling uit, dan kan het helaas zijn dat het openstaande bedrag overgedragen zal worden naar een incassobureau.

Reageer