Beantwoord

Herinnering niet ontvangen

  • 7 december 2018
  • 3 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik krijg net een mail dat er nog een bedrag openstaat en de mededeling dat er bij de volgende factuur €15,- extra wordt gerekend. Maar ik heb dus helemaal geen eerste herinnering gehad, sterker nog, helemaal geen mail met een faktuur. Ik zou graag willen weten hoe dat komt? Is namelijk nog niet eerder gebeurd.
icon

Beste antwoord door Wietske 7 december 2018, 18:34

Hmm, dat is inderdaad vreemd Wilma! Ik zie namelijk dat alle betalingen op dit moment voldaan zijn en dat er nog geen eerdere herinnering is uitgestuurd. Ik wil dit graag voor je uit laten zoeken en heb dit daarom doorgezet richting de financiële afdeling. Je zal verder per e-mail of via de Community op de hoogte worden gehouden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hmm, dat is inderdaad vreemd Wilma! Ik zie namelijk dat alle betalingen op dit moment voldaan zijn en dat er nog geen eerdere herinnering is uitgestuurd. Ik wil dit graag voor je uit laten zoeken en heb dit daarom doorgezet richting de financiële afdeling. Je zal verder per e-mail of via de Community op de hoogte worden gehouden.
Ok, dank je wel. Ik wacht het af!👍🏻
Reputatie 5
Badge +12
Prima, bedankt voor je begrip 🙂

Reageer