Beantwoord

Incassodatum bij Ben

• 14 februari 2017
  • 3 reacties
  • 418 keer bekeken

Jullie incasseren de factuur op de 23-ste van de maand. Dat is niet handig, aangezien de meeste mensen op de 25-ste pas hun salaris krijgen bijgeschreven. Incasso na de 25-ste zou een hoop debetstanden voor jullie cliënten en een hoop mislukte incasso's voor jullie schelen.
icon

Beste antwoord door Angelique 16 februari 2017, 12:15

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt! Welkom 🙂 Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Het wijzigen van de incassodatum is niet zomaar mogelijk. Ben geeft daarom aan op de factuur rond welke tijd het bedrag wordt geincasseerd van je rekening. Lukt het nou niet om op die datum het bedrag te incasseren, dan zal Ben het na 10 dagen nog eens proberen.

Ik wil je bedanken voor je feedback!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt! Welkom 🙂 Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Het wijzigen van de incassodatum is niet zomaar mogelijk. Ben geeft daarom aan op de factuur rond welke tijd het bedrag wordt geincasseerd van je rekening. Lukt het nou niet om op die datum het bedrag te incasseren, dan zal Ben het na 10 dagen nog eens proberen.

Ik wil je bedanken voor je feedback!
U bedankt hem voor de feedback, maar volgens mij wordt er verder wordt er niets mee gedaan.
Het incasseren net voor de salarisstorting is mij al langer een doorn in het oog, en ik heb dit ook al eerder aangegeven. Ik vind het niet bepaald klantvriendelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om op of na de 25ste te incasseren, zoals alle andere bedrijven dat doen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Melissa, ik vind het jammer om te lezen dat wij niks met de feedback van de klanten doen. Wij zetten namelijk alle feedback door naar de ontwikkelaars bij Ben zodat ze weten waar de wensen en behoefte van de klanten liggen! Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als de incasso plaatsvind voordat jij je salaris hebt ontvangen, ook jouw feedback nemen we mee!