Beantwoord

Onbetaalde factuur

  • 12 januari 2018
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Hallo,

Door een fout heb ik een maand geleden mijn abonnement niet kunnen betalen. Ik kreeg een herinnering via sms. Er stond in dat ik een email gekregen heb met een link waar ik de factuur kan betalen, helaas heb ik deze niet ontvangen.
Wat kan ik nu doen om mijn factuur te betalen?
icon

Beste antwoord door Rox 15 januari 2018, 08:36

Goedemorgen coppacape! Wat onhandig dat jij je factuur niet hebt kunnen betalen, ik kan me goed voorstellen dat je dit alsnog zo snel mogelijk wil doen! Ik zie dat Ben jou op 09-12, 29-12 en 08-01 een email over heeft gestuurd, heb je ook in spambox (ongewenste email) gekeken of de emails per ongeluk daar terecht zijn gekomen? De email die Ben op 8 januari heeft verstuurd is als volgt:

Je hebt het openstaande bedrag van EUR 42,00 helaas nog niet naar het rekeningnummer van Ben overgemaakt. Daarom is je abonnement geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, het versturen van sms-berichten en het gebruik van mobiel internet.

Maak het openstaande bedrag direct over naar rekeningnummer NL61COBA0733974775 van Ben onder vermelding van het betalingskenmerk 1.50219277 in de omschrijving. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal drie werkdagen van je betaling.

Als het verschuldigde bedrag niet binnen 15 dagen is bijgeschreven op het rekeningnummer van Ben, wordt je abonnement beëindigd en wordt de totale vordering overgedragen aan een incassobureau. Nadat je bent afgesloten is het niet meer mogelijk om je mobiele nummer te behouden. Daarnaast worden je gegevens aan de Stichting Preventel verstrekt. Een registratie bij Preventel heeft tot gevolg dat je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten bij Ben of andere aanbieders.

Let op! Een incassobureau berekent extra kosten. Kijk op voor meer informatie.

Heb je vragen? Bel dan mijn klantenservice.

Ben Klantenservice
0900 - 04 01 405
ma t/m vr van 8:00 - 17:00 uur

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heel er graag gedaan Matthijs #Benervoorjou
Hallo,

Dankjewel voor de hulp! Ik heb de factuur betaald en hoop dat dit geen verdere consequenties heeft. Nogmaals excuses voor de gemiste betaling


Mvg,

Matthijs van Rijswijk
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen coppacape! Wat onhandig dat jij je factuur niet hebt kunnen betalen, ik kan me goed voorstellen dat je dit alsnog zo snel mogelijk wil doen! Ik zie dat Ben jou op 09-12, 29-12 en 08-01 een email over heeft gestuurd, heb je ook in spambox (ongewenste email) gekeken of de emails per ongeluk daar terecht zijn gekomen? De email die Ben op 8 januari heeft verstuurd is als volgt:

Je hebt het openstaande bedrag van EUR 42,00 helaas nog niet naar het rekeningnummer van Ben overgemaakt. Daarom is je abonnement geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, het versturen van sms-berichten en het gebruik van mobiel internet.

Maak het openstaande bedrag direct over naar rekeningnummer NL61COBA0733974775 van Ben onder vermelding van het betalingskenmerk 1.50219277 in de omschrijving. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal drie werkdagen van je betaling.

Als het verschuldigde bedrag niet binnen 15 dagen is bijgeschreven op het rekeningnummer van Ben, wordt je abonnement beëindigd en wordt de totale vordering overgedragen aan een incassobureau. Nadat je bent afgesloten is het niet meer mogelijk om je mobiele nummer te behouden. Daarnaast worden je gegevens aan de Stichting Preventel verstrekt. Een registratie bij Preventel heeft tot gevolg dat je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten bij Ben of andere aanbieders.

Let op! Een incassobureau berekent extra kosten. Kijk op voor meer informatie.

Heb je vragen? Bel dan mijn klantenservice.

Ben Klantenservice
0900 - 04 01 405
ma t/m vr van 8:00 - 17:00 uur

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer