Beantwoord

Problemen met betalen

Hoi ik ben een klant bij jullie
maar ik had een vraag want jullie kunnen tijdelijk niet op mijn bankrekening afschrijven omdat mijn internetbankieren is geblokkeerd en ik weet niet hoe lang dat gaat duren dus mijn vraag is of jullie misschien een oplossing voor mijn hebben van wegen mijn bundel
icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 09:40

Ik zie inderdaad dat we de betalingen van de laatste twee maanden nog niet binnen hebben. Zou je het betaalbewijs wat je hier eerder in dit topic hebt geplaatst willen sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl onder vermelding van jouw mobiele telefoonnummer? Dan kan de financiële afdeling deze traceren en alsnog verwerken zodat de blokkades verwijderd kunnen worden.

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Mariam177, wat lastig dat je internetbankieren is geblokkeerd! Wellicht kan je via de bank de overschrijving regelen. Je hebt een e-mail ontvangen met de benodigde informatie om de betaling te voldoen 🙂
Nou dat is het probleem want ik kan niks doen omdat de reden is dat mijn internetbankieren is geblokkeerd omdat er fraude os gepleegd op mijn bankrekening dus moet ik afwachten of ik nog een nieuwe bankrekening krijg tot die tijd weet ik nog van niks hoe het gaat aflopen
Reputatie 3
Badge +2
Oh dat is wel heel lastig. Wij kunnen helaas geen uitstel van betaling aanbieden. Wellicht dat je het van (iemand) een andere rekening kan overmaken?
Dat lukt ook steeds niet want ze vragen steeds over de rekening houder maar weet niet wat ze daar me bedoelden
Reputatie 3
Badge +2
Wanneer en waar vragen ze dat precies? Ben is wel de rekeninghouder maar ik weet niet of je dat bedoelt.
Kan ik het ook contant geven want ik heb helemaal geen bankrekening meer
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Mariam! Contant betalen is helaas niet mogelijk, alles gaat via de automatische incasso.
Ja dat zou ik heek graag willen maar het lukt maar niet om een andere betaal pas te koppelen zeg maar omdat mijn bankpas is geblokt
Of hebben jullie miss een bankrekening nummer dat ik het kan opsturen ?
Reputatie 5
Badge +12
Bedoel je daarmee het handmatig overboeken van de betaling? Dat is inderdaad mogelijk. De betaalgegevens staan ook in de e-mail die we naar je hebben toegezonden maar ons bankrekeningnummer is NL61 COBA 0733.9747.75, ten name van Ben. Vermeld bij de betaling altijd je klantnummer en je factuurnummer. Beide vind je op je factuur. Gaat het zo lukken?
Hoi het is me wel gelukt om het geld over te maken naar jullie bankrekening nummer maar ik krijg nu een bericht dat ik € 33 moet betalen trouw die € 16,50 heb overgemaakt maar nu moet ik het dubbele betalen en het is al vier dagen geleden dat ik het heb overgemaakt maar blijkbaar hebben we het ook niet gezien

Reputatie 5
Badge +7
Hi Mariam177, ik zie inderdaad dat er nog een bedrag openstaat van 33 euro. Dit is het bedrag voor de maanden augustus en september. Zou je voor de betaling die je al gedaan hebt een betaalbewijs willen sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl Dan kan onze financiële afdeling de betaling opzoeken.
Zou ik mijn Abonnement stop kunnen zetten
Dit is mijn bewijs

Reputatie 5
Badge +7
Zou ik mijn Abonnement stop kunnen zetten

Ik zie dat jouw abonnement nog loopt tot 4 mei 2020. Je kunt het abonnement wel eerder laten stoppen hier zit echter wel een afkoopsom aan verbonden. Je betaalt hier ongeveer 297,81 euro voor.
4 mei 2020 maar ik heb een contract van 1 jaar geen 2 jaar
Reputatie 5
Badge +7
Het is een 24 maanden contract. Wij bieden geen jaar contracten aan. Dit staat ook in de bevestiging die je destijds hebt gekregen.
Oh oke maar ik ben nog steeds geblokeerd
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie inderdaad dat we de betalingen van de laatste twee maanden nog niet binnen hebben. Zou je het betaalbewijs wat je hier eerder in dit topic hebt geplaatst willen sturen naar zoekgeraaktebetaling@ben.nl onder vermelding van jouw mobiele telefoonnummer? Dan kan de financiële afdeling deze traceren en alsnog verwerken zodat de blokkades verwijderd kunnen worden.
het duurt me een beetje te lang want ik ben nogsteeds geblokkeerd en ik heb nog steeds geen mail gekregen
Reputatie 5
Badge +7
Heb je wel al een e-mail verzonden met daarin het betaalbewijs? Als je dat nog niet hebt gedaan zou je dit dan willen doen?

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen