Beantwoord

Rekening nummer gewijzigd, is dit goed doorgekomen?

  • 21 september 2017
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb kort geleden mijn rekening nummer gewijzigd en ik wil weten of dat al bekend is bij jullie en of dat jullie het openstaande bedrag nogmaals gaan incaseren of dat ik het zelf moet over maken?

Klantnr: 517725 NS de Smit
icon

Beste antwoord door Rox 22 september 2017, 14:36

Hoi Angie08! Ik zie inderdaad dat op 13-09 het rekeningnummer is aangepast, dit is helemaal goed gegaan, wel is het zo dat deze wijziging pas van start gaat vanaf de factuur die jij in oktober ontvangt omdat de factuur al was opgemaakt toen jij je rekeningnummer hebt aangepast. Je kunt de huidige factuur het beste handmatig overmaken naar Ben, de instructies hiervoor vindt je in de email van 16-09.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Angie08! Ik zie inderdaad dat op 13-09 het rekeningnummer is aangepast, dit is helemaal goed gegaan, wel is het zo dat deze wijziging pas van start gaat vanaf de factuur die jij in oktober ontvangt omdat de factuur al was opgemaakt toen jij je rekeningnummer hebt aangepast. Je kunt de huidige factuur het beste handmatig overmaken naar Ben, de instructies hiervoor vindt je in de email van 16-09.
Okee dankjewel dan ga ik het meteen over maken
Reputatie 7
Badge +7
Je bent een topper Angie! 😃

Reageer