Beantwoord

Verzoek om voorschot ondanks vooruitbetalingen

• 18 september 2017
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

L.S.,

Ik ben momenteel in de VS en heb daar mijn mobiele dataconnectie nodig. Omdat ik geanticipeerd heb op hoge kosten, heb ik jullie *voor vertrek* een vooruitbetaling gedaan en nota bene vandaag voor de zekerheid nog een. Inclusief het feit dat ik nog niet aan de limiet ben volgens jullie app, betekent dat dat jullie van mij meer dan genoeg geld hebben gekregen als buffer voor deze periode. Toch kreeg ik van jullie deze middag een SMS met een dreigement van een blokkade als ik geen voorschot betaal en dat jullie daarover gemaild hebben (wat jullie niet hebben).

Wat is dit voor onzin? Jullie hebben ruim de tijd gehad om die eerste vooruitbetaling te zien en verwerken! Is jullie administratie echt zo'n puinhoop?
icon

Beste antwoord door Rox 19 september 2017, 10:35

Hoi BenZT, ik kan me heel erg goed voorstellen dat dit bericht flink schrikken is geweest! Ik zie dat jij inderdaad een handmatige betaling hebt gedaan. De blokkade wordt automatisch geplaatst zodra het gebruikslimiet wordt bereikt, ongeacht of er van te voren een handmatige betaling is gedaan. Dit gaat geheel automatisch. Je kunt in dit geval het beste een betaalbewijs (foto of screenshot) sturen naar voorschot@ben.nl op die manier kan de financiële afdeling de blokkade voor je verwijderen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi BenZT, ik kan me heel erg goed voorstellen dat dit bericht flink schrikken is geweest! Ik zie dat jij inderdaad een handmatige betaling hebt gedaan. De blokkade wordt automatisch geplaatst zodra het gebruikslimiet wordt bereikt, ongeacht of er van te voren een handmatige betaling is gedaan. Dit gaat geheel automatisch. Je kunt in dit geval het beste een betaalbewijs (foto of screenshot) sturen naar voorschot@ben.nl op die manier kan de financiële afdeling de blokkade voor je verwijderen.

Reageer