Beantwoord

Vooraf betaald factuurbedrag niet zichtbaar op factuur

• 13 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb het bedrag van 19,66 € op voorhand "op 2018/07/19 betaald, maar is niet in mindering gebracht op mijn factuur nieuwe
icon

Beste antwoord door Wietske 13 augustus 2018, 13:30

Hoi Ahmad, ik heb om te beginnen de titel van jouw topic iets aangepast zodat het voor andere Community lezers ook meteen duidelijk is waar jouw topic over gaat 🙂 Ik zie inderdaad dat we een betaling van 19,66 euro op 20 juli en een betaling van 1 cent op 31 juli hebben ontvangen. De betaalde voorschotbedragen worden echter nooit op de factuur vermeld. Het restbedrag van jouw factuur, ter hoogte van 2,44 euro, zal omstreeks 23 augustus van jouw rekening worden afgeschreven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Ahmad, ik heb om te beginnen de titel van jouw topic iets aangepast zodat het voor andere Community lezers ook meteen duidelijk is waar jouw topic over gaat 🙂 Ik zie inderdaad dat we een betaling van 19,66 euro op 20 juli en een betaling van 1 cent op 31 juli hebben ontvangen. De betaalde voorschotbedragen worden echter nooit op de factuur vermeld. Het restbedrag van jouw factuur, ter hoogte van 2,44 euro, zal omstreeks 23 augustus van jouw rekening worden afgeschreven.
Dit is een fantastische dankjewel voor jou
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! 😃 Ik zag dat je eerder ook twee reacties had geplaatst in het Arabisch. Deze heb ik verwijderd omdat de voertaal op onze Community Nederlands of Engels is.

Reageer