Beantwoord

Wijzigen incasso datum

  • 30 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 262 keer bekeken

Bij vrijwel alle automatische betalingen mogelijk om zelf de incasso datum te bepalen. Waarom kan dat nog niet bij Ben? Al mijn automatische betalingen worden afgeschreven voor de 1e van de maand, behalve Ben, die afschrijving komt pas net voor mijn salaris gestort wordt. Ik heb deze klacht hier al vaker gelezen. Misschien is het mogelijk dat Ben hun klanten hier in tegemoet te komen?
icon

Beste antwoord door Jill 31 oktober 2018, 09:25

Hi Margreet1984, het is bij ons inderdaad niet mogelijk om de factuur datum aan te passen. Dit gebeurd altijd rond de zelfde datum. Mocht het de eerste keer niet lukken dan doen wij 10 dagen later wel nog altijd een tweede poging.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Margreet1984, het is bij ons inderdaad niet mogelijk om de factuur datum aan te passen. Dit gebeurd altijd rond de zelfde datum. Mocht het de eerste keer niet lukken dan doen wij 10 dagen later wel nog altijd een tweede poging.

Reageer