Beantwoord

Bezorgen

  • 28 juni 2019
  • 1 reactie
  • 415 keer bekeken

Ik heb donderdag een abonnement en toestel besteld, heb wel een mailtje ontvangen dat mij abonnement geactiveerd is en gebruik kan maken van mij abonnement, maar helaas heb ik geen mailtje ontvangen waneer ik mijn telefoon thuis bezorgt krijg
icon

Beste antwoord door Merve 1 juli 2019, 14:28

Hoi! Allereerst welkom bij Ben😊 Wel onhandig dat jouw simkaart is geactiveerd terwijl je nog geen toestel hebt. Het toestel is via een dealer aangeschaft. Zij leveren het toestel. Hierdoor verwijs ik je door naar de dealer waar je het toestel vandaan hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hoi! Allereerst welkom bij Ben😊 Wel onhandig dat jouw simkaart is geactiveerd terwijl je nog geen toestel hebt. Het toestel is via een dealer aangeschaft. Zij leveren het toestel. Hierdoor verwijs ik je door naar de dealer waar je het toestel vandaan hebt.

Reageer