Beantwoord

Bezorging SIMkaart bij nummerbehoud

• 9 december 2018
  • 3 reacties
  • 539 keer bekeken

Beste Ben,

Ongeveer een maand geleden bestelde ik bij jullie een nieuw simonly abonnement met nummerbehoud. Het duurde bij mijn oude provider een maand voordat ik kon overstappen en jullie hebben hier netjes rekening mee gehouden. Ik kon geen informatie vinden over een nieuwe simkaart (nu heb ik hier ook niet echt naar gezocht) en omdat ik die niet ontving ging ik er van uit dat een nieuwe simkaart wellicht niet nodig is.

Op de dag dat mijn nieuwe abonnement in is gegaan (6 december) kreeg ik echter een mail van jullie waarin stond dat mijn abonnement was ingegaan en dat mijn nieuwe simkaart onderweg is. Ik keek hier wat raar van op gezien ik een maand moest wachten voordat het nieuwe abonnement in ging en dit mij genoeg tijd lijkt om een simkaart toe te sturen. Ik kan mijn telefoon nu al een paar dagen niet gebruiken omdat mijn oude simkaart het niet meer doet. Alleen via wifi kan ik bijvoorbeeld whatsappen, maar ik heb (wellicht moeilijk voor te stellen) nog mensen die ik geregeld bel/sms omdat zij geen whatsapp hebben.

Ik vroeg mij af waarom jullie niet eerder de simkaart toe hebben kunnen sturen en of ik compensatie kan krijgen voor de dagen waarop mijn abonnement al wel loopt (en waar ik dus voor betaal), maar waar ik niks mee kan, omdat ik geen simkaart heb.

Mijn ordernummer is: 334725123

Met vriendelijke groet,

Manja
icon

Beste antwoord door Shanna 10 december 2018, 11:33

Goedemorgen Manja, bedankt voor je uitleg en wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van je abonnement. Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld die je met een beetje geluk morgen binnen krijgt. Ook heb ik een compensatie ingediend voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Manja, bedankt voor je uitleg en wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van je abonnement. Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld die je met een beetje geluk morgen binnen krijgt. Ook heb ik een compensatie ingediend voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.
Hoi Shanna,

Dat is heel erg fijn! Dank je wel 🙂 mocht er nog wat zijn dan laat ik dat weten.

Nogmaals bedankt,

Manja
Reputatie 5
Badge +6
graag gedaan namens mijn collega Shanna. Ik wens je een fijne dag!

Reageer