Beantwoord

Ik heb mijn vervangende simkaart nog niet ontvangen

• 17 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 249 keer bekeken

Hi Ben,

ik heb afgelopen maandag een vervangende simkaart aangevraagd en een mail gekregen dat deze verstuurd zou worden. Maar ik heb nog niks ontvangen. Het is ontzettend onhandig om zonder telefoon te zitten. Zoek alsjeblieft zo nel mogelijk uit wat er fout is gegaan.
Alvast bedankt voor je hulp.
Adriana
icon

Beste antwoord door Wietske 17 augustus 2018, 15:46

Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk je simkaart ontvangt, Adriana. Ik heb even voor je nagekeken wanneer de simkaart bij ons de deur uit is gegaan. Ik zie dat de simkaart op maandagavond is besteld en op dinsdag bij ons de deur uit is gegaan. De daadwerkelijke bezorgdatum is afhankelijk van PostNL. Mocht je maandag nog geen simkaart hebben ontvangen, laat het dan even weten zodat we je een nieuwe simkaart kunnen toesturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk je simkaart ontvangt, Adriana. Ik heb even voor je nagekeken wanneer de simkaart bij ons de deur uit is gegaan. Ik zie dat de simkaart op maandagavond is besteld en op dinsdag bij ons de deur uit is gegaan. De daadwerkelijke bezorgdatum is afhankelijk van PostNL. Mocht je maandag nog geen simkaart hebben ontvangen, laat het dan even weten zodat we je een nieuwe simkaart kunnen toesturen.

Reageer