Morgen gaat nummerbehoud plaatsvinden. Wanneer ontvang ik mijn simkaart?

• 17 januari 2017
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Hoi,

Ik heb zondag een abonnement bij Ben besteld en daarbij ook nummerbehoud aangevraagd. Nu wordt morgen mijn nummer overgezet naar mijn nieuwe simkaart, maar ik heb nog steeds geen bericht van AMP-groep over de levering van mijn sim. Dit betekent dus dat ik vanaf morgen geen gebruik meer kan maken van bellen, sms en Whatsapp. Wat kan ik nu doen?

Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Lenja,

Gezien jij hebt gekozen voor betalen via Ideal zal jouw simkaart via de post geleverd worden.
Het komt voor dat een simkaart nog de dag voor- of zelfs op de dag van nummerovername geleverd wordt. Zeker als er maar enkele dagen tussen de bestelling en startdatum van het abonnement bij Ben zit.
Ik zie dat jouw nummer inmiddels is overgezet naar het Ben netwerk. Heb je de simkaart inmiddels ook al binnen?

Edit: Ik heb de topictitel aangepast om de inhoud duidelijker samen te vatten en het topic naar het juiste subforum verplaatst om het wat overzichtelijker te houden 😉
Beste Jeroen,

Het nummer is inderdaad vandaag overgezet, maar de simkaart is helaas nog steeds niet binnen. Komt dit vaker voor?

Alvast bedankt.

Lenja
Reputatie 4
Badge +6
Dit kan inderdaad gebeuren als jouw simkaart met de post wordt bezorgd, Lenja. Ik raad je dus aan om ook vandaag nog de post in de gaten te houden!

Groetjes, Jolijn