Status bestelling

• 21 juli 2017
  • 1 reactie
  • 292 keer bekeken

Onderstaand bericht is van 12/07 sindsdien geen mail van amp groep graag had ik de status van mijn bestelling en leverdatum.

mvg Leon

Hallo Leon,

Welkom!
Wat leuk dat je weer voor me hebt gekozen! Je bestelling is bij mij bekend onder nummer 333197099.

Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van mijn koeriersdienst AMP Groep een e-mail, met een link waarmee je direct een bezorgafspraak kunt maken. Via die e-mail kun je ook inloggen op mijnafspraak.nl. De afzender van de e-mail is mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in de ‘spam’- of ‘ongewenste berichten’-map van je mailbox.

Een nieuwe simkaart
Je ontvangt bij de aflevering van je bestelling een nieuwe simkaart. Als je huidige simkaart een ander formaat heeft, dan adviseer ik je deze nieuwe simkaart te gaan gebruiken. Op de brief die je bij je nieuwe simkaart hebt ontvangen staat aangegeven hoe je deze kunt activeren. Uiteraard kun je gewoon gebruik blijven maken van je vertrouwde mobiele nummer.

Heb je nog vragen? Kijk dan even op www.ben.nl/klantenservice.

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi kuit370, inmiddels zie ik dat je een afspraak hebt kunnen maken voor levering 🙂 Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic sluiten.