Toestelreview

De Huawei P20 Lite getest

De Huawei P20 Lite getest
Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Huawei lanceert ook dit jaar een budgetvariant van zijn populaire Android-smartphone. Een toestel dat nu ook met een flexibel Ben abonnement is te bemachtigen. Maak kennis met de stijlvolle, snelle én goed geprijsde Huawei P20 Lite!

Stijlvol design

Het jongere broertje van de Huawei P20 en P20 Pro levert je premium features met een relatief goedkoop prijskaartje. Zo geeft het chic ogende voorkant vullende beeldscherm een stijlvolle touch aan het toestel. Én zorgen de 16 megapixel frontcamera en dubbele camera achterop ervoor dat die spiegelreflex weer even terug de kast in kan. De notch en flink verbeterde camera zijn dan ook de twee meest opvallende elementen van de P20 Lite.

Verbeterde camera en accu

De middensegmenter van Huawei maakt super scherpe foto’s met bokeh-effect. Hierdoor til je jouw selfies en detailfoto’s voortaan naar een hoger niveau. Met zijn razendsnelle vingerafdrukscanner ontgrendel je het toestel in een fractie van een seconde. Zodat je nog snel even die zonsondergang of dat memorabel familiemomentje kunt vastleggen. En geen zorgen! Veel of weinig kiekjes achter elkaar: met de 3000 mAh-accu kun je rekenen op een lange batterijduur. Wie de Huawei P20 Lite namelijk drie dagen op zijn nachtkastje laat liggen, treft ‘m aan met de teller op maar liefst 70%. Maar ook wie er hevig op los navigeert, komt al snel tot de conclusie dat dit toestel het verbazingwekkend lang volhoudt. Ideaal voor iedereen die regelmatig on the go is!

Hét perfecte instapmodel

Ben je een fervent Apple-gebruiker, maar begint jouw interesse voor Android langzaamaan te groeien? Dan is de Huawei P20 Lite het ultieme instapmodel om mee te starten. Naast dat het design van de P20 Lite veel weg heeft van de veelbesproken Apple iPhone X, heeft ook zijn interface veel overeenkomsten met Apple’s iOS. Daarnaast kun je ‘m compleet personaliseren met zelf in te stellen thema’s en ligt het compacte toestel met zijn 5,8 inch scherm lekker in de hand. Met de handige multi-color notificatie LED loop je geen enkel appje, mailtje of ander belangrijk bericht meer mis. Je hoeft je bovendien ook niet druk te maken om een overvol toestel. De P20 Lite heeft namelijk een 64 GB opslagruimte dat ook nog uit te breiden is.

Ben en de Huawei P20 Lite

Heeft de Huawei P20 Lite jou enthousiast gemaakt? En mag je (bijna) verlengen? Sleep dan de Huawei P20 Lite met Ben abonnement in de wacht. Pas maandelijks je bundel aan en geniet zorgeloos van optimale vrijheid en maximaal plezier. En dat allemaal terwijl je op het best geteste T-Mobile netwerk zit.

Geschreven door Karima, Content Manager bij Ben

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Een mooi toestel de lite. Maar de pro versie heeft nog een dikke 40mp camera. Hiermee is Huawei wederom de eerste die een dergelijke camera in zijn toestel stopt!

Huawei make it possible!
Reputatie 6
Badge +3
Oja had ik al eens verteld dat het best geteste netwerk van T-mobile ook door Huawei is aangelegd!
Reputatie 6
Badge +3
Dit is de Pro versie!
https://youtu.be/UnSw4bfKkEY
Reputatie 6
Badge +3
En de review van de P20 lite zoals BEN hem aanbied.
Groet Richard Claassen
https://youtu.be/_YKRhfMxWAU
Reputatie 3
Badge
Hi @Richard_Claassen , wat leuk je zo enthousiast te zien over de Huawei.
Ik had niets anders van je verwacht hoor!😋 De P20 en P20 pro zijn ook voor Ben
te verkrijgen maar dan via een dealer zoals bij Belsimpel, lekker handig he!
Reputatie 6
Badge +3
Denisevdo schreef:

Hi @Richard_Claassen , wat leuk je zo enthousiast te zien over de Huawei.
Ik had niets anders van je verwacht hoor!😋 De P20 en P20 pro zijn ook voor Ben
te verkrijgen maar dan via een dealer zoals bij Belsimpel, lekker handig he!

Uiteindelijk gaat iedereen aan de Huawei????
Reputatie 1
Goed geschreven, Kariem!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen