App van de week: TimeTree

  • 21 November 2018
  • 2 reacties
  • 2209 keer bekeken
App van de week: TimeTree
Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Smartphones, en zo ook applicaties spelen de afgelopen tijd een steeds belangrijkere en grotere rol in het dagelijks leven. We willen zo veel doen in zo weinig mogelijk tijd. Je tijd overzichterlijk en logischerwijs indelen is dan een vereiste. Vandaar dat de applicatie van deze week: TimeTree is geworden.

TimeTree is je digitale agenda, die net wat meer functionaliteit biedt dan de standaard Apple- of Android versie. Zo kun je jouw agenda meer personaliseren naar je eigen smaak door middel van kleuren, notificaties en foto's (bekijk mijn gepersonaliseerde agenda onderaan!). Naast het doorvoeren van je persoonlijke voorkeuren kun je ook andere gebruikers toevoegen in je agenda. Zo kun je een aparte agenda openen met je vrienden, je familie, je partner of het slippertje van vorige week.

protip: zet je parter niet samen met de laatste optie, tenzij je een daredevil bent uiteraard.

Anyway, de applicatie is super handig. Je hebt snel een overzicht van eventuele geplande meetings, verjaardagen, sociale verplichte bijeenkomsten (Ja, er bestaat een delete knop), eigenlijk alles. Verder kun je de evenementen of geplande agenda punten liken. Comments plaatsen is dan natuurlijk ook mogelijk. En last but not least vallen de agendapunten ook te delen.

Om TimeTree te kunnen gebruiken moeten jij en alle gebruikers waarmee je de agenda wilt delen ook gebruik maken van TimeTree. Registreren kan erg gemakkelijk via Facebook, of een account aanmaken. Dit duurt minder dan twee minuten.

Om de applicatie te downloaden:
Android
Apple

Laat me vooral weten wat jij van deze app vindt, of welke jij zelf graag gebruikt!

Bekijk hier al onze apps die we al eens behandeld hebben!


2 reacties

Enm, handig.. ja,

Maar ik vind hem nog altijd niet super,daar hij niet synchroniseren kan met google agenda of andere angendas. Dit is gewoon een op zichzelf staande agenda.

Reputatie 5
Badge +9

Ah, dat is wel een minpunt inderdaad! Ik zelf gebruik hem voornamelijk voor etentjes met vrienden, feestjes of verjaardagen van vrienden (nu even niet natuurlijk). Zo vergeet ik niks, deze plaats ik dan weer niet in m'n andere agenda, dus ik heb daar geen last van gelukkig!

Reageer