Nieuwe app van de week: Duolingo

  • 14 October 2019
  • 0 reacties
  • 424 keer bekeken
Nieuwe app van de week: Duolingo
Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Deze week starten we op met een nieuwe app van de week. Vanuit een catagorie die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen op de community: een talen app!


Met Duolingo kun je op een simpele manier een nieuwe taal aanleren. Leren met Duolingo is leuk en kan zelfs een beetje verslavend werken. Zodra je de app hebt gedownload kun je vrijwel direct aan de slag. Je hoeft geen account aan te maken en dat vind ik altijd wel fijn. Ook de vormgeving is simpel, en reclames zie je ook niet al te vaak voorbij komen. 


Naast dat het een mooie, simpele en handige app is, is hij ook nog eens gratis! Je betaald dus geen abonnementskosten, aanschafkosten of wat dan ook. Je kunt er wel voor kiezen om de reclame tegen betaling te laten verwijderen, maar dit is niet noodzakelijk om de app te kunnen gebruiken. 


Wanneer je voor een taal kiest om deze te leren is bijna alles wel in het engels. Je kunt wel engels leren vanuit het nederlands, maar alle andere talen leer je dus vanuit het engels.


Welke talen kun je allemaal kiezen om te leren?

  • Spaans
  • Frans
  • Duits
  • Italiaans
  • Japans
  • Chinees
  • Russisch
  • Koreaans
  • Portugees
  • Arabisch
  • Zweeds
  • Noors
  • Turks
  • Pools
  • Iers
  • Grieks
  • Hebreeuws
  • Deens

en nog veel meer! In totaal biedt de app je 35 talen aan. Nadat je een taal hebt gekozen, kies je de intentie. Leer je dit voor school, je carriere of zie je het als een brain training? Verder geef je nog de intensiteit van je training aan. Dit is opgedeeld in casual, regular, serious en intense. Last but not least (kijk mij is engels kunnen) geef je aan of je een beginner of gevorderd spreker van de taal naar keuze bent. 

Wanneer je dit allemaal hebt ingevuld kun je beginnen! 

 

Download de app!

Android

Apple

 

Bekijk hier al onze apps die we al eens behandeld hebben!


0 reacties

Geen reactie

Reageer