[OPGELOST] Ben app, Ik Ben en website niet goed bereikbaar

  • 11 August 2020
  • 0 reacties
  • 280 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

Op dit moment ondervind ik problemen met de werking van mijn website. Hierdoor kun je niet inloggen via Ik Ben. Ook kun je problemen ervaren bij het inloggen op de Ben app. Ik ben druk bezig om het probleem op te lossen.

 

Nieuw abonnement of je abonnement verlengen?

Wil je een nieuw abonnement afsluiten of je huidige abonnement verlengen? Dit kun je ook telefonisch regelen door te bellen naar 0800 – 2462468 (Gratis)

 

Internet

Is je internetbundel bijna op en wil je toch blijven internetten in Nederland en de EU?

 

MB Extra

Koop dan nu een MB Extra (tot eind van de maand geldig). Voor een MB Extra SMS dan 250 voor 250 MB (3 euro), 500 voor 500 MB (5,50 euro), 1 voor 1GB (6,50 euro) of 3 voor 3GB (12,50 euro) naar 5555.

 

Dagpas

Liever een Dagpas van 10GB (3 euro)? SMS dan 10 naar 5555

 

Hogere internetbundel

Neem dan contact op met mijn klantenservice via 0900 – 04 01 405

 

Andere vragen?

Neem dan een kijkje op mijn community en vind het antwoord op je vraag. Tot slot heeft probleem op mijn website geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.

 

11/08, 14.00 De storing is verholpen. Je kunt weer gebruik maken van alle functies op onze website! 


Dit topic is gesloten