Abonnement buitenland

• 4 juni 2018
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik ga binnenkort naar een land buiten de EU zone. Ik las op ben.nl dat mb’s buiten de internetbundel €5 per mb kosten in dat land. Daarom heb ik mijn mb notificatie voor het buitenland aan gezet zodat ik bericht als ik de mb limiet bijna heb bereikt. Nu vroeg ik me echter af of er in een land buiten de EU ook nog extra kosten in rekening worden gebracht voor mijn standaard internet bundel van 5000 MB. Of blijven de maandelijkse kosten voor als je buiten de EU binnen je internetbundel blijft hetzelfde?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi aline.kruythoff,

Wat heeeerlijk dat je binnenkort op reis gaat! Dan kan je inderdaad beter goed voorbereid gaan natuurlijk 😃 Buiten de EU zijn jouw bundels niet geldig. Dat betekent dat je een extra bedrag betaalt per MB. Je gaf al in je bericht aan dat deze kosten 5,00 euro per MB zijn. Mijn advies is dus om vooral zoveel mogelijk gebruik te maken van de gratis beschikbare Wifi-netwerken en mobiele datagegevens uit te schakelen via jouw toestel. De tarievenpagina vind je hier.
Hoi Wietske, hartelijk dank voor je hulp! Dan kan ik inderdaad maar beter mijn mobiele datagegevens uitschakelen. Het had me handig geleken om googlemaps aan te zetten voor als het kaart lezen even niet zo goed lukt. Maar dat wordt dan toch gewoon heel goed kaart lezen deze vakantie 😉. Groeten, Aline
Reputatie 5
Badge +7
Ah dat had inderdaad handiger geweest. Ik geloof 100% dat het met kaartlezen ook helemaal goed gaat komen! Ik wens je een fijne vakantie.

Reageer