Beantwoord

Abonnement gaat in als ik in buitenland ben..

• 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo Ben,

Per 1 augustus gaat mijn abonnement in bij jullie.
Nu zitten wij op dat moment in Frankrijk..
Geeft dat problemen? Of niet?

Groetjes Ben van Essen
icon

Beste antwoord door Wietske 18 juli 2018, 09:28

Wat heerlijk, Frankrijk! Al doet het weer in Nederland hier niet voor onder hoor. 😉 Heb je bij je abonnement aangegeven met nummerbehoud te willen overstappen en ben je op 1 augustus nog in het buitenland? Dan kan het iets langer duren voordat alle diensten op jouw simkaart volledig werken. Je kunt er ook voor kiezen om nummerbehoud na jouw vakantie te laten plaatsvinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat heerlijk, Frankrijk! Al doet het weer in Nederland hier niet voor onder hoor. 😉 Heb je bij je abonnement aangegeven met nummerbehoud te willen overstappen en ben je op 1 augustus nog in het buitenland? Dan kan het iets langer duren voordat alle diensten op jouw simkaart volledig werken. Je kunt er ook voor kiezen om nummerbehoud na jouw vakantie te laten plaatsvinden.
Maar kan het niet voor dat ik op vakantie ga geregeld worden? Het gaat om maar 2 dagen en ik wil wel graag bereikbaar blijven.
Mijn oude abonnement loopt ook de 1e af..
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb nog even voor je nagekeken of dat een optie is maar jouw huidige provider heeft als eerst mogelijke datum om het nummer over te zetten 1 augustus doorgegeven. Vandaar dat een eerdere overzetting niet mogelijk is. Dit heeft inderdaad te maken met de einddatum van jouw abonnement daar.

Reageer