Sticky

Alles over bereik en instellingen in het buitenland

  • 16 april 2019
  • 35 reacties
  • 7261 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @michaela_oosterwaal. Wat onhandig. Ik heb jouw simkaart even een reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Hi, ik ben sinds een paar dagen in Italië. Prima bereik steeds, totdat ik tijdens een bergwandeling handmatig een ander netwerk had gekozen die wel bereikbaar was op de berg. Bij het opnieuw automatisch laten selecteren geeft mn mobiel steeds 'geen service' aan. Steeds handmatig instellen werkt niet fijn, dan word ik om de 5 minuten alsnog niet meer bereikbaar. Mobiel al aan en uit gezet, simkaart opnieuw erin gedaan, maar het mocht niet baten. Kun je me helpen zodat ik ook weer gewoon gebeld kan worden? 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hi @myriam! Leuk in Italië 😍. Wel jammer van je bereik. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan ga ik met je mee kijken!
Hoi,

ik zit momenteel in Cambodja en heb alles gedaan zoals hier boven vermeld om verbinding te krijgen. Het is tot op heden nog niet een keer gelukt. Kunnen jullie mij helpen?

groetjes lisanne
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Lisanne visser! Ik ga je helpen. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?
Hi @myriam! Leuk in Italië 😍. Wel jammer van je bereik. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan ga ik met je mee kijken!

Hi, ik heb een berichtje gestuurd. Is deze aangekomen?
Reputatie 5
Badge +9
@Lisanne visser bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het even uitgezocht, maar de zendmasten ondersteunen hier geen internet. Dat kun je hier terug vinden: https://www.ben.nl/buitenland
Reputatie 5
Badge +9
@myriam bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je simkaart gereset zodat hij opnieuw verbinding gaat maken met het sterkste netwerk. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
@myriam bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je simkaart gereset zodat hij opnieuw verbinding gaat maken met het sterkste netwerk. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Helaas, heb mn mobiel opnieuw opgestart maar het heeft niet geholpen 😞
Reputatie 5
Badge +9
Ah, wat naar @myriam. Ben je in de gelegenheid om jouw simkaart eens in een ander toestel uit te proberen?

Reageer