Beantwoord

Bellen 085-nummers

• 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 230 keer bekeken

Ik ben gisteren in Sardinië aangekomen en ging daar een auto afhalen, die ik via autoeurope had besteld. Er was een probleem bij de afgifte van de auto, waardoor ik autoeurope moest bellen op nummer +31850013994 (een ander nummer hebben ze niet). Ik kreeg telkens het bericht “het nummer dat u belt wordt niet beantwoord’’ in anderhalf uur tijd heb ik minimaal 10 keer gebeld en dezelfde melding gekregen. Gevolg: oude contract auto moest geannuleerd worden en om een auto te krijgen moest ik een nieuw contract afsluiten van 295,- Euro voor negen dagen in plaats van 195,- Euro. Extra kosten 100,- euro. Ook de kosten van het eerste contract van 192,- Euro krijg ik niet terug, omdat de annulering na 48 uur voor de aanvang van de verhuur plaats vond. Totale extra koste 292,- Euro. Wat blijkt nu: toen ik vandaag bovengenoemd nummer belde met de telefoon van mijn vrouw kreeg ik wel aansluiting. Mijn telefoon gaf nog steeds dezelfde melding als gisteren. Graag wil ik weten of ook andere BEN-abonnees dezelfde problemen hebben ervaren. Ik wil BEN namelijk aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
icon

Beste antwoord door Merve 4 oktober 2019, 08:54

Hoi Leo! Wat jammer dat je een nare ervaring hebt gehad in Italië. Jouw klacht is inmiddels doorgezet naar de klachtenteam. Zij zullen contact met jou opnemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Leo! Wat jammer dat je een nare ervaring hebt gehad in Italië. Jouw klacht is inmiddels doorgezet naar de klachtenteam. Zij zullen contact met jou opnemen.

Reageer