Bellen buitenland

• 14 april 2017
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,

Ik ben nu in Polen op vakantie. En als ik een Nederlands nummer probeer te bellen krijg ik telkens een Pool aan de lijn. Dit terwijl ik wel +31 voor het telefoonnummer heb staan. Heb het met meerdere Nederlandse nummers geprobeerd. Heeft iemand dit eerder gehad?
Is erg vervelend en hoop dat iemand er een antwoord op heeft!

Groeten Eva

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Eva,

De complete opbouw van het nummer wat je probeert te bereiken zou er als volgt uit moeten zien: +31 en dan het volledige Nederlandse nummer min de eerste 0. Een nummer dat begint met 06 zet je er dus achter vanaf de 6 en een nummer dat begint met 020 vanaf 20.
Is dit ook hoe jij het nummer hebt opgebouwd?
Dag Jeroen,

Ik heb het nummer ook zo opgebouwd. Het betrof een 06 nummer. Deze heb ik op de volgende manier neergezet: +316......
De 06 nummers heb ik ook op deze manier in mijn telefoonboek staan. Het gekke is dat sms'en wel goed ging. Bellen op meerdere nummers geprobeerd. Telkens een Pool aan de lijn. Bellen naar mij ging wel goed.

Vriendelijke groeten
Reputatie 3
Badge +1
Krijg je bij meerdere nummers dezelfde Poolse stem aan de lijn.
Nee. Leken verschillende stemmen te zijn. Heb snel opgehangen
Reputatie 3
Badge +1
Wanneer je smst komt het wel bij de juiste personen aan, toch? Lukt het die ander (in Nederland) wel om jou te bellen?
Sms kwam bij de juiste persoon aan idd. Die genen die ik probeerde te bellen waren ook in Polen. Zij konden mij wel bellen.
Reputatie 4
Badge +6
Zou je je simkaart eens in een ander toestel willen plaatsen? Lukt het hiermee wel om te bellen?

Groetjes, Jolijn

Reageer