Beantwoord

Bellen en internetten in buitenland

• 4 februari 2017
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedemorgen,
Sinds half december 2016 heb ik een abonnement van Ben. In maart ga ik naar het buitenland en nu vroeg ik mij af of er iets ingesteld moet worden om bellen en internetten in het buitenland mogelijk te maken. Kan iemand mij dit vertellen.
Alvast mijn dank,
Hans
icon

Beste antwoord door Rox 4 februari 2017, 12:54

Goedemiddag Hans, leuk dat je voor Ben hebt gekozen! 😃 Jij zou zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van jouw simkaart in het buitenland. Als je gebruik wil maken van je mobiele internet moet je alleen even de roaming aanzetten in je toestel 😉. Alvast veel plezier in het buitenland!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag Hans, leuk dat je voor Ben hebt gekozen! 😃 Jij zou zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van jouw simkaart in het buitenland. Als je gebruik wil maken van je mobiele internet moet je alleen even de roaming aanzetten in je toestel 😉. Alvast veel plezier in het buitenland!
Dank je voor de reactie, Roxanne. Is het nu ook zo dat de limiet van 250 mb is verwijderd of moet ik daar een verzoek voor indienen
Reputatie 7
Badge +7
Dat moet nog even gebeuren, Hans! Je kunt dit ook zelf doen via je je Ik Ben pagina, wist je dat al?
Nee, ik wist niet dat dit zelf kon maar ik ga eens kijken op Ik Ben en als ik er niet uit kom dan laat ik mij wel even "horen".Alvast mijn hartelijke dank voor je reacties.

Groeten
Hans
Reputatie 7
Badge +7
Dat is goed hoor Hans! 😃 Heel erg graag gedaan en alvast veel plezier in het buitenland!