Beantwoord

Bellen naar buitenland

• 12 mei 2018
  • 7 reacties
  • 204 keer bekeken

Kan niet bellen naar het buitenland (Tsjechie)
Oproep niet toegestaan word gezegd.
Beetje gek niet?
icon

Beste antwoord door Angelique 14 mei 2018, 10:27

Hoi spelverdeler, allereerst van harte welkom! 😃 Leuk dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement!

In mijn systeem zie ik dat je vanuit een abonement met nummerbehoud naar ons bent overgekomen. Als je overkomt met nummerbehoud waarbij je een opzegtermijn van een maand had, deblokkereren wij direct de mogelijkheid om naar het buitenland te bellen. Vreemd dat dit bij jou niet lukte! Ik heb de simkaart voorzien van een reset. Wil jij je toestel herstarten? Hierna zou het mogelijk moeten zijn om te bellen naar het buitenland.

Let er wel op dat het bellen naar het buitenland vanuit Nederland extra kosten met zich meebrengt. Alle informatie over de tarieven kun je hier vinden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi. Ik had vandaag precies het zelfde probleem . ik wou vanuit Nederland naar een Duits nummer bellen maar kreeg te horen dat dit niet kon.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt!!

Hoi Svea! Bedankt voor het achterlaten van een berichtje. Ik zie dat je bent begonnen met een nieuw abonnement bij Ben. Het is zo dat bellen naar het buitenland en betaalde servicenummers geblokkeerd is voor de eerste twee maanden. Na het betalen van de eerste twee facturen wordt de blokkade automatisch opgeheven. Wat je wel kan doen is een voorschot betalen van 100 euro om de blokkade binnen drie werkdagen te laten verwijderen. 🙂
Hi. Ik had vandaag precies het zelfde probleem . ik wou vanuit Nederland naar een Duits nummer bellen maar kreeg te horen dat dit niet kon.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt!!
Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer te bellen naar een Duits nummer en krijg te horen dat dit niet is toegestaan. Ik ben ook overgestapt met nummerbehoud. Ik heb mijn toestel al herstart en het lukt nog steeds niet.

Groetjes,
Sabine
Hoi Sabine,

Wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten!! Ik heb ook jouw simkaart gereset. Kan je je toestel opnieuw opstarten en het opnieuw proberen? :)

Hallo,

Bedankt. Helaas werkt het nog steeds niet. Erg vervelend, aangezien ik probeer in te bellen voor een vergadering voor werk.

Dat is zeker erg vervelend Sabi! Ik heb nogmaals gegevens laten aanpassen op je simkaart. Kan je het nog eens proberen nadat je je toestel opnieuw hebt opgestart?

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer te bellen naar een Duits nummer en krijg te horen dat dit niet is toegestaan. Ik ben ook overgestapt met nummerbehoud. Ik heb mijn toestel al herstart en het lukt nog steeds niet.

Groetjes,
Sabine
Hoi Sabine,

Wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten!! Ik heb ook jouw simkaart gereset. Kan je je toestel opnieuw opstarten en het opnieuw proberen? :)

Hallo,

Bedankt. Helaas werkt het nog steeds niet. Erg vervelend, aangezien ik probeer in te bellen voor een vergadering voor werk.
Reputatie 3
Badge +2
Hallo,

Groetjes,
Sabine

Hoi Sabine,

Wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt afgesloten!! Ik heb ook jouw simkaart gereset. Kan je je toestel opnieuw opstarten en het opnieuw proberen? 🙂
Hallo,

Groetjes,
Sabine
Reputatie 6
Badge +8
Hoi spelverdeler, allereerst van harte welkom! 😃 Leuk dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement!

In mijn systeem zie ik dat je vanuit een abonement met nummerbehoud naar ons bent overgekomen. Als je overkomt met nummerbehoud waarbij je een opzegtermijn van een maand had, deblokkereren wij direct de mogelijkheid om naar het buitenland te bellen. Vreemd dat dit bij jou niet lukte! Ik heb de simkaart voorzien van een reset. Wil jij je toestel herstarten? Hierna zou het mogelijk moeten zijn om te bellen naar het buitenland.

Let er wel op dat het bellen naar het buitenland vanuit Nederland extra kosten met zich meebrengt. Alle informatie over de tarieven kun je hier vinden.

Reageer