Beantwoord

Bellen naar buitenland niet toegestaan

  • 7 May 2019
  • 27 reacties
  • 1617 keer bekeken

Ik merkte net dat k niet naar het buitenland kan bellen, ik krijg de melding:
"de oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie de klantenservice"
Zouden jullie dit probleem voor mij op willen lossen?
icon

Beste antwoord door Merve 8 May 2019, 10:37

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Robert,

Het probleem is nu als het goed is voor jou opgelost! Er stond namelijk een blokkade voor het bellen naar het buitenland. Dit is eigenlijk niet de bedoeling, sorry hiervoor. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Werkt inmiddels, bedankt!
Reputatie 5
Badge +6
Super! Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag!
Zouden jullie hetzelfde voor mij kunnen doen?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi wisse-barkhof! Inmiddels heeft mijn collega de blokkade voor je verwijderd. Ik wens je een hele fijne dag.
Hallo, zou je dit ook voor mij kunnen regelen? Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Sandra! Jij hebt geen blokkade voor het bellen naar het buitenland. Ik heb hier alsnog een reset op geplaatst. Zou je het toestel opnieuw kunnen herstarten?
bedankt het is gelukt.
Reputatie 5
Badge +6
Top! Geniet ervan. Ik wens je een mooie dag😊
Kunnen jullie dit ook voor mij kunnen doen? Bedankt!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! De blokkade is verwijderd. Zou je ook na 15 minuten je toestel opnieuw herstarten? Ik wens je een mooie dag😊
Ik heb het zelfde probleem. Zouden jullie het voor mij ook kunnen regelen? Bedankt alvast!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Jouw simkaart instellingen stonden al helemaal goed. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt deze over een kwartier opnieuw plaatsen. Laat me even weten of dit gelukt is.
Ik heb dit probleem dus ook met bellen naar het buitenland en met 0900 nummers. Kan je dit voor me oplossen.
Ik moet nog een vakantie reserveren. Ik hoop dat ik straks wel op vakantie gewoon kan bellen en internetten, anders raak ik in paniek hoor :D

vriendelijke groet Martijn
Reputatie 5
Badge +9
Geen paniek! 😁 Ik zag dat je al contact had gezocht via de telefonische klantenservice. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag! Ik wens je alvast een fijne vakantie ☺️
Ik kan ook niet bellen naar huis buitenland. Ik ben al jaren klant. Waar slaan al die blokkades op!!?? Haal alsjeblieft alle blokkades er bij mij af!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar geen blokkades kunnen vinden op jouw abonnement. Voor de zekerheid heb ik een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt deze over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit verschil heeft mogen maken.
Hallo,

En inhakend op de eerdere verzoeken graag ook mijn sim kaart hiervoor geschikt maken.
Hebben jullie verder nog gegevens nodig?

Avast bedankt!
Goedemorgen,

Kunnen jullie ook mijn simkaart instellen om naar het buitenland te kunnen bellen?
Ik krijg nu de opmerking dat dit niet is toegestaan.

Alvast bedankt!!

Gr. Petra
Reputatie 5
Badge +9
Hallo,

En inhakend op de eerdere verzoeken graag ook mijn sim kaart hiervoor geschikt maken.
Hebben jullie verder nog gegevens nodig?

Avast bedankt!


Hi! Ik heb het voor je aangepast. Je kunt over een kwartier jouw toestel opnieuw opstarten. Laat me even weten of het gelukt is!
Reputatie 5
Badge +9
Goedemorgen,

Kunnen jullie ook mijn simkaart instellen om naar het buitenland te kunnen bellen?
Ik krijg nu de opmerking dat dit niet is toegestaan.

Alvast bedankt!!

Gr. Petra


Hi! Bij jou stond er geen blokkade actief op de simkaart, maar ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Is gelukt,heel erg bedankt!!
Beste,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, kunnen jullie deze blokkade ook bij mij opheffen?

Alvast bedankt.

Gr.
Josca
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kun je mij in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer het gaat? Daarnaast ontvang ik graag ter controle de postcode+huisnummer en geboortedatum van het abonnement.
Reputatie 5
Badge +9
@JvW Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de blokkade verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Reageer