Beantwoord

Bellen naar het buitenland na betalen voorschot lukt niet

• 2 januari 2018
  • 7 reacties
  • 107 keer bekeken

Buitenland geblokkeerd.
200 eur voors hot betaald.
Kopie betaling geleverd.
3 dagen daarna verstreken.

Bellen kan ik nog steeds niet.
Waarom?
icon

Beste antwoord door Angelique 4 januari 2018, 10:01

De blokkade is zojuist voor je verwijderd. Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Laat je het weten als je hierna nog problemen hebt met het bellen en of internetten?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Lambert.vanVught, erg onhandig dat het (nog) niet mogelijk is om te bellen naar het buitenland vanwege een blokkade. Ik zie dat je door een e-mail bent geinformeerd hoe de blokkade te verwijderen is. Heb je de instructies in de e-mail doorgenomen en een e-mail verzonden naar voorschot@ben.nl met daarbij je mobiele nummer?
Blokkade kwam natuurlijk omdat ik voor ruim 200 eur gebeld had in buitenland.

De email met betaling 200 eur voorschot op 27 dec vermeldde niet dat telefoonnummer vemeld moest wprden. Alleen klantnummer en referentie BSCS hoefde vermeld te worden.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie, Lambert. Ik zal een melding doorzetten dat je een mail heb verzonden met een bewijs van betaling. Zou je mij alleen kunnen vertellen op welke datum en welk tijdstip je de mail hebt verzonden naar voorschot@ben.nl?
27 dec 11:29

Ondertussen staat het al lang op jullie rekening.
Wat voor systeem gebruiken jullie wel niet?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie. Ik heb een notitie doorgezet naar de desbetreffende afdeling die zo snel mogelijk de blokkades zal verwijderen. Sorry voor het ongemak.
En nu is het weer stil zonder blokkade verwijdering.
Het lijkt meer op contractbreuk of zien jullie het anders?
Reputatie 6
Badge +8
De blokkade is zojuist voor je verwijderd. Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Laat je het weten als je hierna nog problemen hebt met het bellen en of internetten?

Reageer