Beantwoord

Buiten bundel in Servië

• 28 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 113 keer bekeken

Hallo Ben, afgelopen zondag ben ik in Servië aangekomen en heb ik gecheckt of mijn MB pauze aan stond (omdat ik in NL al bijna door mijn MB's geen was). Meteen erna kreeg ik een SMS dat ik €10 buiten mijn bundel was gegaan, hoewel ik nog niets met mijn internet had gedaan (geen enkele app geopend). Hierna opende ik mijn Ben app nogmaals om te checken waar dit vandaag kwam, waarna ik meteen een SMS ontving dat ik nu €20 buiten mijn bundel was gegaan. Natuurlijk kan ik geen €20 buiten mijn bundel gaan door alleen de Ben app te openen (duur grapje!) dus ik zou graag willen weten waar dit vandaan komt en dat dit gecorrigeerd wordt op mijn factuur.
icon

Beste antwoord door Jill 29 augustus 2018, 09:34

Hi Chanine95, buiten de bundel kosten zijn natuurlijk nooit leuk. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. De MB pauze werkt alleen in Nederland en de EU, doordat Servië hier niet bij hoort heb je kosten buiten de bundel gekregen. Het gebruik van 1 MB kost dan namelijk 2.50 euro waardoor de kosten onwijs snel kunnen oplopen. Ik wil je dan ook graag aanraden om de data roaming uit te zetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Chanine95, buiten de bundel kosten zijn natuurlijk nooit leuk. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. De MB pauze werkt alleen in Nederland en de EU, doordat Servië hier niet bij hoort heb je kosten buiten de bundel gekregen. Het gebruik van 1 MB kost dan namelijk 2.50 euro waardoor de kosten onwijs snel kunnen oplopen. Ik wil je dan ook graag aanraden om de data roaming uit te zetten.

Reageer