Beantwoord

Buitenland en MB's

• 2 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben in al een tijdje in Zwitserland en het ging de hele tijd goed met mijn bundel, tot de maand augustus. Opeens staat er dat ik ruim 6 euro buiten mijn bundel ben gegaan binnen 2 dagen, terwijl de bundelvoorwaarden in Zwitserland hetzelfde zijn als in Nederland. Ook zie ik op de Ben app dat ik nog meer dan genoeg MB's heb en als ik het gebruik dat het er gewoon vanaf gaat. Het lijkt telkens te gebeuren nadat ik mijn mobiele netwerk heb aangezet.
icon

Beste antwoord door Wietske 3 augustus 2018, 10:56

Wat gaaf dat je in Zwitserland bent Fleur! Ik snap dat je vragen hebt over de ontstane buitenbundelkosten. Zwitserland is echter geen EU-land. Jouw bundels zijn daarom niet geldig hier. Je vindt de tarieven op www.ben.nl/buitenland. In dit topic lees je overigens nog meer handige tips om kosten in het buitenland te voorkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat gaaf dat je in Zwitserland bent Fleur! Ik snap dat je vragen hebt over de ontstane buitenbundelkosten. Zwitserland is echter geen EU-land. Jouw bundels zijn daarom niet geldig hier. Je vindt de tarieven op www.ben.nl/buitenland. In dit topic lees je overigens nog meer handige tips om kosten in het buitenland te voorkomen.
Hoe kan het dan dat het wel van mijn abonnement af gaat?
Reputatie 5
Badge +12
Goede vraag! Je verbruikt inderdaad wel je MB's en belminuten uit je bundel maar daarnaast betaal je nog een toeslag voor het gebruik maken van deze diensten in Zwitserland.

Reageer