Beantwoord

Buitenland internet

  • 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Hallo,

graag stuur ik m’n gegevens op om te kijken waarom ik in het buitenland(EU) niet kan internetten

hopelijk heb ik jullie genoeg geinformeerd en hoor snel een reactie

groetjes
nermin
icon

Beste antwoord door Jill 26 juni 2018, 11:46

Hi Nermin, ik heb je bericht een beetje aangepast. Je had nu namelijk al je gegevens inzichtelijk gemaakt voor iedereen. ik heb de instellingen op de simkaart aangepast. Het mag nu geen probleem meer zijn om gebruik te maken van jouw internet in de EU. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan kan jouw simkaart de reset verwerken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Nermin, ik heb je bericht een beetje aangepast. Je had nu namelijk al je gegevens inzichtelijk gemaakt voor iedereen. ik heb de instellingen op de simkaart aangepast. Het mag nu geen probleem meer zijn om gebruik te maken van jouw internet in de EU. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan kan jouw simkaart de reset verwerken.

Reageer