Beantwoord

Buitenlandse roamingpartner van Ben

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Ik ben (nog) geen klant bij Ben. Mijn vraag is: wanneer ik de grens met Duitsland over ga krijg ik dan gegarandeerd AUTOMATISCH Telekom.de als provider of moet ik handmatig naar deze zoeken? Op dit moment heb ik namelijk Simyo en krijg ik automatisch E-plus in Duitsland waar ik dus vervolgens niets mee kan. Ik ben nu genoodzaakt iedere keer handmatig de juiste provider kiezen (Telekom.de) zo gauw ik Duitsland binnen ga maar ook wanneer ik opnieuw terug ga naar Nederland moet ik weer opnieuw Simyo handmatig kiezen. In mijn geval met woon werk verkeer is dit buitengewoon onhandig.
Ik had al op het forum gekeken maar vond alleen maar andere probleemgevallen met geen internet in het buitenland die een andere oorzaak leken te hebben.
icon

Beste antwoord door Rox 9 juni 2017, 12:10

Hoi Bernard! Leuk om te lezen dat je een overstap naar Ben overgweegt. Ik kan dit alleen maar aanmoedigen 😉 Ik kan je geen garantie geven dat je toestel automatisch zal verbinden met Telekom als je de grens overgaat, dit omdat je telefoon automatisch met het netwerk verbind, wel is het zo dat jouw Ben simkaart altijd met het sterkte netwerk verbind dat op dat moment beschikbaar is, als dat Telekom is dan zal deze verbinding als eerste tot stand worden gebracht.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bernard! Leuk om te lezen dat je een overstap naar Ben overgweegt. Ik kan dit alleen maar aanmoedigen 😉 Ik kan je geen garantie geven dat je toestel automatisch zal verbinden met Telekom als je de grens overgaat, dit omdat je telefoon automatisch met het netwerk verbind, wel is het zo dat jouw Ben simkaart altijd met het sterkte netwerk verbind dat op dat moment beschikbaar is, als dat Telekom is dan zal deze verbinding als eerste tot stand worden gebracht.

Reageer