Beantwoord

Datakosten Thailand terwijl roaming uitstaat

• 13 september 2017
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Zoals altijd heb ik roaming uitstaan om kosten te voorkomen. Nu zijn er opeens kosten op mijn factuur verschenen verspreid over meerdere dagen in Thailand. Ik heb geen gebruik of plezier gehad van deze data en altijd van wifi spot naar wifi spot gegaan. Hoe kan dit? Ik ben nog steeds in het buitenland en zit niet op extra kosten te wachten waar ik geen controle over heb en ook geen profijt. Dat er een max van 60 euro op zit, is allerminst een gerustelling. Ik wil geen data gebruiken in het buitenland.

Daarnaast vind ik het bizar dat ik hier geen email over mag sturen maar een publieke post moet maken. Of moet ik dan vanuit het buitenland gaan bellen?
icon

Beste antwoord door Rox 14 september 2017, 08:10

Oh jeetje atsprince, dat is een nare verrassing! Ik hoop dat dat de pret niet mag drukken in Thailand? Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier meer uitleg over wil, maar net als jij kan ik pas de specificatie van de gemaakte kosten inzien als de factuur is verschenen. Tijdens een lopende maand hebben we geen inzicht in de specificatie van het gebruik.

Naast het forum en de telefonische klantenservice hebben we andere kanalen waar je meer privé contact op kan nemen als je dit liever wil, bijvoorbeeld het contactformulier op je persoonlijke IkBen pagina, Facebook en Twitter 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje atsprince, dat is een nare verrassing! Ik hoop dat dat de pret niet mag drukken in Thailand? Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier meer uitleg over wil, maar net als jij kan ik pas de specificatie van de gemaakte kosten inzien als de factuur is verschenen. Tijdens een lopende maand hebben we geen inzicht in de specificatie van het gebruik.

Naast het forum en de telefonische klantenservice hebben we andere kanalen waar je meer privé contact op kan nemen als je dit liever wil, bijvoorbeeld het contactformulier op je persoonlijke IkBen pagina, Facebook en Twitter 😉

Reageer