Beantwoord

Extra kosten op vakantie

• 26 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Hallo,
Ik ben laatste voor 3 weken naar de Verenigde Staten geweest. Om extra kosten te voorkomen heb ik mijn MB pauze sowieso aan, maar voor de zekerheid heb ik toch de hele vakantie mijn roaming uitgezet. Toch heb ik nu 26 euro extra op mijn rekening erbij staan. Heel vervelend. Ik dacht dat mijn bundel niet overschreden kon worden met MB pauze maar ik las net dat dat niet het geval is in het buitenland. Waarom is dit niet zo? Maar weinig mensen weten dat dit het geval is, en denken dat ze beschermd zijn tegen extra kosten. Is het mogelijk om in te stellen dat je helemaal geen extra kosten kunt hebben?
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 11:37

Hi Lonneke, Gaaf dat je naar de Verenigde staten bent geweest. Kosten buiten de bundel zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing. Heb je naast de roaming ook de data roaming uitgeschakeld? In veel telefoons moet je deze namelijk appart uitzetten.

De MB pauze werkt inderdaad alleen in Nederland en de EU. Dit komt doordat buiten de EU alles buiten de bundel gaat. Wij hebben geen apparte functie om er voor te zorgen dat je buiten de EU geen kosten kan maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Lonneke, Gaaf dat je naar de Verenigde staten bent geweest. Kosten buiten de bundel zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing. Heb je naast de roaming ook de data roaming uitgeschakeld? In veel telefoons moet je deze namelijk appart uitzetten.

De MB pauze werkt inderdaad alleen in Nederland en de EU. Dit komt doordat buiten de EU alles buiten de bundel gaat. Wij hebben geen apparte functie om er voor te zorgen dat je buiten de EU geen kosten kan maken.

Reageer